Spoed
Ik wil me aanmelden bij Pauw & Co

persoonlijk & betrokken

Pauw & Co is de tandartspraktijk in Barneveld waar jij je snel thuis voelt. We zijn betrokken, nemen de tijd en leren je graag beter kennen. Samen met jou werken wij aan een gezonde mond en een mooi gebit.

Ben je op zoek naar een goede en zeer persoonlijk werkende tandarts op een centrale plek in Barneveld? Kies ook voor Pauw & Co.
Direct aanmelden
8,9

op basis van 1332 beoordelingen

Team

Ervaringen

“Deze tandarts is zeer prettig in de omgang. Ze geeft voor de behandeling aan wat je kan verwachten. Tijdens de behandeling vertelt ze wat ze gaat doen. Ze let ook goed op het welzijn van de patiënt. Na de behandeling geeft ze ook de nodige informatie wat je rekening mee moet houden. Ik ben zeer tevreden.”

11 feb

klantenvertellen.nl

“Goede ervaring , rustige tandarts legt alles goed uit .”

06 jan

klantenvertellen.nl

“Zeer fijne tandarts, altijd belangstelling voor de patiënt. Luisterend oor. Geeft goede uitleg. Een en al lof.”

30 jun

klantenvertellen.nl

“Zowel mijn vaste tandarts Corine als een invaller hebben me prima behandeld. Werken snel, schoon en naar wat ik er van beoordelen vakkundig. Ik heb geen makkelijk gebit (beugel was nog niet standaard in mijn jeugd) en toch wordt ik goed begeleid. Alles gaat digitaal en lekker snel, afspraken en rekeningen etc.”

19 apr

Google Reviews

“Uiterst correct en doortastend. Gaf steeds goed aan wat er ging gebeuren. Zorgzaam.”

19 dec

klantenvertellen.nl

“Een zorgvuldige maar snelle controle waarbij alles even werd gecontroleerd. Tussentijdse geruststelling dat er nog niks geks gevonden was. Snel de stoel weer uit.”

02 okt

klantenvertellen.nl

“Onze eerste afspraak met het hele gezin ging super goed. Wij werden netjes verwelkomt in een hele nette, schone tandartspraktijk. Alle medewerkers/ dames zijn vrolijk en heel vriendelijk. De controle ging goed bij beiden kinderen en vader. Er was zelfs tijd over voor de moeder om alles netjes schoon te maken. En tandsteen vrij. Een fijne ervaring en tot over 6 maanden dan zien wij jullie graag weer.”

29 mrt

klantenvertellen.nl

“Voor periodieke controle geweest. Prettige sfeer en betrokken tandarts.”

18 jan

klantenvertellen.nl

“Je wordt er goed behandeld, en ze spreken alles goed met je door. Geven goede uitleg en ze staan altijd voor je klaar als je klachten hebt. Ik kan het iedereen aanbevelen om naar Pauw & Co te gaan.”

31 okt

klantenvertellen.nl

“"Inmiddels een aantal jaren bij Pauw & Co als cliënt. Een fijne, kleine en zeer professionele praktijk. Wat mij aantrekt is dat alles snel en digitaal gaat, een afspraak is zo gemaakt, gemaild en geïmporteerd in je agenda. Recent met onze kleine meid de eerste kennismaking gehad bij de tandarts en dat ging zo soepel dat ze het helemaal leuk vond. Inclusief de knalroze glitter-ring die ze kreeg na het "tandjes tellen" ”

27 jan

klantenvertellen.nl

“Super vriendelijk , denken goed mee een hele fijne praktijk.”

06 jan

klantenvertellen.nl

“Fijne sfeer, deskundig en toegankelijk. Ik heb bewust voor de praktijk gekozen i.v.m. angst voor behandeling (in het verleden). Mijn dochter van 3 is nu twee keer mee geweest voor controle en heeft hier ook goede ervaringen opgedaan. Bedankt! ”

12 mei

klantenvertellen.nl

“Vandaag voor het eerst geweest met onze zoon van 3.5 jaar. Hij was nog niet eerder bij de tandarts geweest doordat wij onze 'oude' tandarts niet prettig vonden. De dames waren vriendelijk, leggen goed uit en zeker aan onze zoon. Ook alle geduld met hem omdat hij het nogal spannend vond. Nadat hij klaar was en ik aan de beurt was ook alle geduld met hem. Mocht met een spiegeltje spelen/ in mijn mond kijken. op een stoel klimmen en die de hele behandelkamer doorschuiven. Het viel mij op dat na het verwijderen van de tandsteen mijn tanden gepolijst werden. Kan ik me niet herinneren dat de vorige dat ook deed. Net zoals dat er nog nooit een foto was gemaakt van mijn verkleurde voortand. In de auto naar huis zei zoonlief dat het leuk was bij de tandarts en dat is dan voor ons als ouders de bevestiging dat het goed is dat we naar jullie overgestapt zijn.”

27 jan

klantenvertellen.nl

“Fijn personeel en zeer kindvriendelijk.”

26 jun

klantenvertellen.nl

“Na het overlijden van mijn vorige tandarts was ik lang op zoek naar een tandarts waar ik mij vertrouwd voel. Tandarts Pauw & Co is een hele fijne betrokken tandarts. Ik ben op mijn plek!”

12 mei

Google Reviews

Anderen lezen ook

IMG_3087
26 mrt
Groep 2 op bezoek bij de tandarts

Vanochtend hadden we bijzonder bezoek: de leerlingen van groep 2 van De Fraanjeschool kwamen een kijkje nemen in onze praktijk.

Verder lezen
Prijsuitreiking winnaar 2025
30 jan
Prijsuitreiking winnaar fotowedstrijd 2025

Familie De Vries uit Barneveld wint met hun foto van dochter Leonora en Nijntje een fotoshoot op een locatie naar keuze...

Verder lezen
Lintje
19 jan
Matthieu & Corine ontvangen lintje

President Cor Wiesnekker van het Genootschap der Gulle lach reikte de prijzen uit aan Matthieu & Corine Pauw en wethouder Bennie...

Verder lezen
Nu bellen