Spoed
Ik wil me aanmelden bij Pauw & Co
03 jun
Patiëntverhaal

Vertrouwen in mijn tandarts

Pauw & Co-vernieuwde praktijk008

‘Naar de tandarts gaan heeft wel iets weg van je auto bij een automonteur brengen.’ Die vergelijking maakt Leenard Fieret, patiënt bij Pauw & Co. ‘Kiespijn voel je, maar verder kun je zelf de staat van je tanden en kiezen niet zo nauwkeurig beoordelen. Er komt vertrouwen in de tandarts bij kijken.’

De korte lijnen en de persoonlijke aanpak onderstrepen dat gevoel van vertrouwen, ervaart Leenard. ‘Twee keer per jaar ga ik voor controle naar tandartspraktijk Pauw & Co. Af en toe heb ik een gaatje en onlangs is er een verstandskies getrokken. Fijn is het om te weten dat ze niet trekken om het trekken. Als je geen last hebt, wordt de kies met rust gelaten.’ Toen er wat pijnklachten ontstonden, was het tijd voor actie. ‘Goed voorbereid, helder uitgelegd, vlot uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden.’

Ontstoken wortelkanaal
Verder heeft Leenard slechts eenmaal met iets ‘spannenders’ te maken gehad bij Pauw & Co, namelijk een wortelkanaalbehandeling. ‘Toen ik pijnklachten kreeg, kon ik meteen langskomen voor een tijdelijke oplossing om de pijn geheel weg te nemen. Vervolgens werd er een afspraak en een behandelplan gemaakt. Ik was erg blij met deze aanpak, want pijnbestrijding is op zo’n moment toch het meest urgent.’

Klantcontact en automatisering
De Barnevelder besloot tandartspraktijk Pauw & Co een kans te geven. ‘Deze jonge, ambitieuze mensen waren echt een match met mij. Ze hebben hun zaken op de rit, hechten veel waarde aan goed klantcontact en maken gebruik van de vele mogelijkheden die automatisering biedt.’

Nu bellen